Optimale presentatie & sales
Zonder goed netwerk bent u als een roepende in de woestijn. Als u maar hard genoeg roept dan hoort iemand het vanzelf, maar is dat dan echt effectief? Komt uw boodschap dan terecht bij de juiste persoon? U zit natuurlijk niet te wachten op het verspillen van al uw tijd en energie aan een architectenbureau dat het product toch niet zal gaan gebruiken. Misschien hebben ze geen geschikte projecten waarvoor het product kan worden ingezet. Misschien is deze architect volledig overtuigd van een alternatief. Dan is er méér voor nodig om hem te overtuigen.
Uw product kan goed zijn, erg goed zelfs. Daarnaast kan uw product ook bekend zijn bij de juiste persoon of het juiste bureau. Helaas geeft dat dan nog steeds geen garanties voor daadwerkelijk gebruik.
Mensen, en dus ook architecten, laten zich alleen overtuigen via hun onderbewuste. 95% van de beslissingen wordt daar genomen. Toch proberen we elkaar op het bewuste te overtuigen. Met opsommingen, logische uiteenzettingen en degelijke berekeningen, samengevat in een mooie productsheet. Dit is helaas niet genoeg.